Nazaj na Azurno obalo

Formula 1 se prvič po 10 letih vrača na francoska tla. Namesto dirkališča sredi francoskih polj, Magny Cursa, se bo VN Francije tokrat odvijala na prenovljenem dirkališču Paul Ricard pri LE Castelletu, mestecu na pol poti med Nico in Marseillom.

Zadnjo dirko na tem prizorišču je 1990 dobil Alain Prost s Ferrarijem pred Ivanom Capellijem z Leyton Houseom in Ayrtonom Senno v McLarnu. Zadnjih nekaj dirk preden se je dirka poslovila iz Le Castelleta, je potekalo po skrajšani različici steze, saj se je 1986 tu na testiranjih smrtno ponesrečil dirkač Brabhama, Elio de Angelis, prav na koncu dolge in nevarne štartne ravnine mu je z dirkalnika odpadlo zadnje krilce in ker je bila varnost takrat v povojih, za simpatičnega Italijana ni bilo pomoči.

No, po 28 letih se Paul Ricard vrača v originalni dolžini skoraj 6 kilometrov. Najbolj značilno za to stezo je, da ima 1,8 kilometrov dolgo ravnino Mystral, ki je zdaj sicer po dveh tretinah presekana s šikano, vendar se ravnina konča v zelo hiter ovinek Signes, ki ga dirkači odpeljejo s polno hitrostjo.

Na zadnji dirki VN Kanade je zmagal Sebastian Vettel in za točko prevzel vodstvo v skupnem točkovanju pred Lewisom Hamiltonom, ki je bil na dirki samo četrti. V Franciji se začenja druga tretjina sezone, prvič v zgodovini pa bodo zapored v treh tednih na sporedu kar tri dirke, VN Francije, VN Avstrije v Spielbergu in VN Velike Britanije v Silverstonu.

Dirkališče nekaj kilometrov od Sredozmeskega morja bi s svojimi ravninami moralo ustrezati Ferrariju in Mercedesu, nekoliko manj pa Red Bullu. Ker gre za dirkališče, na katerem sta za Pirelli testirala le Red Bull in Mercedes, bo pravo razmerje moči uganka vse do prvih treningov ta petek.

Kvalifikacije in dirka bosta na sporedu ta vikend na TV 3 ob 16. uri.