Angleški strokovnjak o prihodnosti odnosov z javnostmi

Dobitnik nagrade na Pro Pr konferenci, ki bo v začetku maja na Plitvicah Ian Farrow, direktor Westco Trading Ltd, UK, pravi, da je vedno stvar razprave, katera praksa - ali marketing ali odnosi z javnostmi - naj bo vodilna.

"Vedno sem mislil, da je to nekoliko nenavadna razprava, ker so meje med praksami v mojih mislih tako zabrisane. V današnjem okolju vse manjšega zaupanja, polarizacije pogledov in kulture, tehnoloških sprememb in razpršenosti oblasti bi morala biti cilj integrirana komunikacijska storitev, vključno s trženjem in oglaševanjem. Zato bo komunikacijski menedžer prihodnosti vest organizacije, mora imeti široko in globoko razumevanje družbe in občinstva, ki mu blagovna znamka služi, biti mora tehnično boljši v vseh specialitetah in imeti spoštovano vodenje v kombinaciji z odličnimi vodstvenimi veščinami," pravi.
Farrow za prihodnost vidi kar nekaj izzivov. " Zaupanje – organizacije bi morale voditi z 'dejanji', ne le z 'govorenjem'. Tiste, ki živijo in dihajo svoje vrednote ter jih izkazujejo z dejanji, bodo v najboljšem položaju za vzpostavitev pomembnih odnosov z občinstvom. Toda zmagali bodo vodje komunikacij, ki bodo pomagali, da bo najvišji oddelek usklajen z vrednotami in da bo občinstvo dojemalo dejavnosti podjetja. Bodite sposobni govoriti resnico na podlagi dokazov in znanja. Polarizacija – ki jo spodbujajo družbeni mediji in padajoče zaupanje, umik v komore odmevov in pristranskost potrditve, pomeni, da moramo razmišljati in razumeti več o oblikovanju našega sporočila in doseganju različnih občinstev s polariziranimi pogledi. Razumeti, kaj spodbuja polarizacijo in kaj to pomeni za vašo blagovno znamko. Zasluženo v tem svetu je ključnega pomena. Razmislite o uporabi pristnih mikrovplivnežev, ustvarjanju resničnih in dragocenih interesnih skupnosti ter ostanite zvesti svojim vrednotam in namenu. ChatGPT in cunami trženjskih izdelkov AI sta prevzela domišljijo. Po mojem so še vedno le orodja (čeprav zelo močna), vendar jih je mogoče uporabiti za hitrejše in bolj kreativne vsebine. Samo tehnološke spremembe ne bodo vodile do izboljšav. Ne začnite s tehniko. Kot je rekel ameriški vojaški strateg polkovnik John Boyd, za vojsko potrebujete ljudi (vodstvo, profesionalizem in vrednote/tovarištvo), ideje (strategija, ustvarjalnost, raziskave in taktike) oziroma stvari (strojno in programsko opremo za hitro in učinkovito dostavo) ekipo," poudarja.