PR je odgovorno komuniciranje

Vedno bliže je 20. jubilejna Pro Pr konferenca, ki bo v začetku maja potekala v Plitvicah. Tam bodo podelili tudi nagrade tistim, ki so se na področju odnosov z javnostmi še posebej izkazali. Med nagrajenci bo tudi Mai Anh Le, regionalna menedžerka v Global PR Hub iz Vietnama, ki je povedala, kaj njej pomeni PR in kaj pričakuje, da se bo v prihodnosti spremenilo na področju odnosov z javnostmi.

"PR je zame odgovorno komuniciranje. Kot poklicni komunikator moram poznati in prepoznati poslanstvo posredovanja pravega sporočila, da spodbudimo pravo dejanje prave ciljne publike. To bo prineslo trajnostni razvoj ne le za podjetja, ampak tudi za skupnosti, družbo. PR bo imel pomembno vlogo pri izobraževanju ljudi, povezovanju ljudi in gradnji boljšega državljanstva. Prav tako se ne ukvarjamo s PR samo zato, da bi povedali zgodbo, ampak moramo igrati vlogo pri gradnji zgodbe, vključiti se v zgodbe. Kaj pa, če podamo le lepo in premišljeno sporočilo, ki pa ne vpliva najbolje na občinstvo? PR je treba pokazati ne le z besedami, ampak tudi z dejanji," pravi vietnamska strokovnjakinja, ki dodaja: "PR pomeni tudi delo. Ne glede na panogo, sektor, lokalno ali globalno, vsi vidiki resnično potrebujejo odnose z javnostmi. Ker PR pomaga krepiti odnos med dvema ali več kot dvema stranema za doseganje istega cilja. To bo prineslo win-win odnos za tiste, ki se pridružijo. Več zaupanja kot lahko pridobimo, bolj dragocene so stvari, ki jih lahko rešimo."

Za prihodnost pa napoveduje: "Še vedno vidim zelo potencialno prihodnost za odnose z javnostmi, tudi če obstajajo nekatere grožnje, kot so lažne novice, etnična vprašanja, nov prestol tehnologije AI (nadomeščanje ljudi pri pisanju vsebine ali ustvarjanju kreative) ... vendar je položaj PR še vedno trden in močan. Čustveni občutki imajo namreč še vedno velik vpliv in odločajo o tem, kako uspešna je lahko katera koli PR aktivnost ali kampanja (saj noben stroj ne more nadomestiti človeka). Cilj PR bo "ukrasti" srca in misli, zaupanja pa ni mogoče zgraditi čez noč ali v hipu. Danes meja med PR in trženjem postaja zelo zabrisana. Vodstvena ekipa bi se morala osredotočiti na dolgoročni razvojni razvoj in ne na lovljenje kratkoročnih rezultatov. Potem bo PR prinesel več trajnostnega razvoja podjetij kot katero koli drugo orodje. Osebno menim, da se poraba za PR na nek način šteje za naložbo (ne strošek)."